ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو وسیله ای است الکترونیکی که دارای گیرنده و آنتن جی پی اس هست و میتواند سیگنال های ماهواره ای جی پی اس را دریافت کند و از با استفاده از این سیگنالها موقعیت ماشین را بر حسب طول و عرض جغرافیایی مشخص کند. معمولا ردیابهای خودرو سیم کارت خور هستند و با استفاده از آن سیم کارت اطلاعات طول و عرض جغرافیایی را برای صاحب ماشین ارسال میکند و صاحب ماشین با وارد کردن این مشخصات در نقشه گوگل محل دقیق ماشین خود را پیدا کند.
البته ردیاب های امروزی اکثر دارای وب سایت پشتیبانی هستند که در آن صاحب خودرو میتواتند محل ماشین خود را ببیند و مسیر هایی را که طی کرده ببیند. سرعت لحظه ای ماشین را ببیند و .!
بعضی از ردیاب های خودرو میتوانند دو سیم کارت را در خود جا بدهند مثلا یک سیمکارت همراه اول و یک ایرانسل تا اگر ماشین در جایی بود که یکی از سیمکارت ها آنتن نمیداد با استفاده ازدیگری بنواند اطلاعات را ارسال کند.
اغلب ردیاب های خودرو به برق ماشین وصل میشوند البته خودشان باطری دارند و چنانچه باطری ماشین برداشته شود تا چند روز میتوانند با استفاده از باطری داخلی خودشان کار کنند.
ردیاب های پیشرفته تر میتوانند با استفاده از آنتن های موبایل و وای فای های موجود در اطراف ماشین مکان یابی دقیق تر و سریعتری انجام بدهند.
میتوان برای ردیاب محدوده مجاز حرکت تعریف کرد و چنانچه ماشین از آن محدوده خارج شود به صاحبش اطلاع بدهد همچنین میتوان سرعت مجاز برای ماشین تعریف کرد و در صورتیکه راننده از سرعت مجاز بیشتر رلنندگی کند به مالک خودرو گزارش بدهد.برخی ردیاب ها به شما امکان میدهند از راه دور و با استفاده از فرامین پیامکی ماشین را خاموش یا روشن کنید.
اگر شما دارای شرکتی هستید که خودرو برای سرویس دهی در اختیار دیگران میگذارد داشتن ردیاب بر روی خودرو ها بسیار برایتان ضروری است حتی اگر شرکت ندارید با استفاده از ردیاب ماشین میتوانید محل دقیق خودرو خود را ببینید و اگر روزی خدای نکرده ماشین شما سرقت شد به سرعت آنرا پیدا کنید!
از نظر قیمتی میتوان گفت ردیاب ها بر اساس قابلیت ها و کیفیت ساختشان قیمت های متفاوتی دارند ارزان ترین ردیاب خودرو قیمتی حدود 350 هزار تومن دارد و ردیاب با قیمت 2 میلیون تومن هم در بازار موجود است!
هر چند قیمت ردیاب خودرو پارامتر مهمی در است اما نکته ای که باید خیلی به آن توجه داشته باشید این است که ردیاب را از شرکتی ب که پشتیبانی خوبی داشته باشد و پنل کنترل ردیاب خودرو آن به خوبی کار کند و سایت مربوطه قطع و وصلی نداشته باشد.


موزیک جدید ایرانی ردیاب ,ماشین ,خودرو ,استفاده ,سرعت ,میتوانند ,ردیاب خودرو ,سرعت مجاز ,خودرو چیست؟ ,صاحب ماشین ,ردیاب خودرو چیست؟ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش املاک و مستغلات شمال،رشت گیلان،فومن فایل می|جستجوگر برترین محصولات ایرانی و خارجی| Fileme بررسی تمامی هاوربرد ها و اسکوتر ها تخفیف ویژه قیمت طلامظنه بازار طلا پارس اتیلن کیش هدایای تبلیغاتی HVAC Air Filters,Clean Room Pass Through Box Manufacturers,Clean Bench Air Flow