1به همه دستگاه ها و روش های ارتودنسی وارد باشد

ارتودنسی رشته ای فوق العاده پویا است و همزمان با فناوری های جدید پیش میرود و بهترین متخصص ارتودنسی قطعا باید پا به پای این فناوری ها به روز باشد و علاوه بر تمام درمان ها، دستگاه ها و روش های قدیمی و جاری، بتواند با جدیدترین فناوری ها و متدهای ارتودنسی کار کند تا دندان هایی صاف و لبخندی جذاب برای مراجعانش به وجود بیاورد. مهمترین روش های ارتودنسی که باید بهترین متخصص ارتودنسی تهران به آن ها مسلط باشد عبارتند از:

·        ارتودنسی ثابت (شامل روش فلزی، سرامیکی، سیستم ارتودنسی دیمون، سیستم ارتودنسی لینگوال و ارتودنسی رنگی و )

·         ارتودنسی متحرک (شامل فناوری اینویزیلایین با کمک دستگاه های سه بعدی، پلاک های دندانی، انواع الاینرها، و تراز کننده های قابل متحرک)

·         ارتودنسی نامرئی که مجموعه ای از سیستم های ارتودنسی است که هم مشکلات دندان را حل میکنند و هم ظاهری زیبا و تقریبا نامرئی دارند.

2بتواند بدترین و شدیدترین مشکلات ارتودنسی را درمان کند

شدیدترین مشکلات ارتودنسی معمولا شامل عدم هماهنگی فک ها هستند. به این مشکلات مال اکلوژن گفته میشود. چنانچه یک دندانپزشک متخصص بتواند با مهارت و تجربه بالای خود این مشکلات را به خوبی و در مدت زمان کمی حل کند میتواند به نوعی بهترین متخصص ارتودنسی باشد

3اگر همزمان متخصص و جراح فکر باشد نور علی نور است

اگر سری به انجمن متخصصان ارتودنس ایران زده باشید متوجه میشوید که بهترین متخصص ارتودنس تهران و سایر شهرها علاوه بر اینکه تخصص ارتودنسی دارند متخصص فک و ناهنجاریهای فک هستند و میتوانند جراحی فک نیز انجام دهند.

۴درصد موفقیت درمان هایش و رضایت مراجعانش بالا باشد

اگر یک ارتودنتیست ادعا کرد که برای مثال بهترین متخصص ارتودنسی تهران است برای اثبات ادعایش تنها کافی است سری به وبسایت و شبکه های اجتماعی یا حتی مطبش بزنید. اگر نمونه کارها شامل عکس های قبل و بعدش ستودنی بود و بیمارانش نظرات خوبی درباره او داده باشند میتوانید ادعایش را قبول کنید اگر نه حتی نزدیک مطبش هم نشوید.

۵مسئولیت پذیر باشد

بارها شده مراجعان به دلیل کیفیت بد دستگاه های ارتودنسی یا سهل انگاری متخصص و دستیاران او، نتیجه درمان با شکست روبرو میشود یا ایده آل در نمی آید. حتی متخصص پاسخگو نیست. یک متخصص خوب اولا خودش بهترین تجهیزات را برای بیمارش به کار میبرد دوما در انتخاب کادر درمان و دستیارانش دقت میکند. زیرا میداند مراجعش حق و حقوقی دارد و در نهایت اوست که مسئول و پاسخگوی درمان صحیح بیمارش است.


اندام آرا ارتودنسی ,متخصص ,درمان ,مشکلات ,دستگاه ,فناوری ,بهترین متخصص ,متخصص ارتودنسی ,مشکلات ارتودنسی ,شدیدترین مشکلات ,ارتودنسی تهران ,بهترین متخصص ا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان 98 کانون آگهی و تبلیغات اوج هنربرتر هواکش صنعتی خــــادم الشــــــهدا هر چی که بخوای لذت نانو Enjoynano گن لاغری مردان توسعه تاکستان _ تاک تیک حضور خرید لپ تاپ