1دکتر هادی درویش پور بهترین متخصص ارتودنسی تهران و کرج

اگر یک جستجوی ساده در اینترنت انجام داده باشید متوجه میشوید که دکتر درویش پور از نامدارترین متخصصان ارتودنسی تهران و کرج هستند. ایشان دارای درجه دکتری تخصصی در رشته ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت هستند. (یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت).

دکتر درویش پور رتبه اول آزمون تخصصی ارتودنسی در کشور بودند و مستقیما توسط وزیر بهداشت وقت مورد تقدیر قرار گرفتند. برای آسایش حال مراجعان و شهروندان تهرانی دکتر درویش پور در سه منطقه تهران و یک منطقه کرج مطب دایر کرده اند که هر چهار مطب از مجهزترین مطب های دندانپزشکی کشور هستند.

اطلاعات تماس ایشان را در زیر ببینید

وبسایت دکتر درویش پور:   https://www.drdarvishpour.com/

اینستاگرام دکتر درویشپور:  https://www.instagram.com/dr.darvishpour/

شماره تماس :02188852614

2دکتر علیرضا خدیوی

دکتر خدیوی هم از برجسته ترین متخصصان ارتودنسی تهران هستند. با وجود اینکه دکتر سال ها است مشغول خدمت رسانی به مراجعان در تهران هستند اما چند سالی است به دلیل استقبال مراجعانشان، حسابی نامدار شده اند.

3دکتر امیرکامیار خضری

دکتر خضری از جوانترین اما بهترین ارتودنتیست های تهران هستند. با وجود سن پایینی که دارند اما تجربه فوق العاده ای در تهران و حتی کرج دارند.

4کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی و ارتودنسی ایده آل

کلینیک تخصصی ایده آل، بهترین متخصص ارتودنسی در تهران نیست، اما در این کلینیک جمعی از بهترین متخصصان این رشته مشغول فعالیت هستند. به عبارتی این کلینیک بهترین کلینیک تخصصی ارتودنسی در تهران است. اگر میبخواهید تمام خدمات دندانپزشکی مخصوصا ارتودنسی را در زیر یک سقف تجربه کنید حتما به این کلینیک یکبار هم که شده سر بزنید.


اندام آرا تهران ,ارتودنسی ,دکتر ,درویش ,کلینیک ,تخصصی ,دکتر درویش ,تهران هستند ,متخصصان ارتودنسی ,ارتودنسی تهران ,بهترین متخصصان ,متخصصان ارتودنسی تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نمونه سوالات استخدامی lahzeakhar الان بخر تحویل بگیر بیا برا خرید ارزان کده