بستری کردن یک بیمار مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در ایران

 با آخرین مطالب  سلامتی و پزشکی سیب بلاگ با ما همراه باشید

یکی از کارمندان فرودگاه با علائم شبیه به ویروس کرونا بستری شد .

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این گفته را تایید کرد و افزود یکی از کارمندان فرودگاه با دارا بودن علائم شبیه به علائم ویروس کرونا تحت مراقبت ویژه قرار گرفت .

آقای آرش نجیمی سخنگوی این دانشگاه در سخنان خود تاکید کرد : این فرد چون کارمند فرودگاه بوده و در تماس مستقیم با مسافران چینی بوده است و علائمی نظیر تب و سرفه را دارد .

آقای نجیمی اظهار کرد : علائم مبتلایان به ویروس کرونا با بسیاری از علائم بیماری های حاد تنفسی مشابه است و به زودی نمیتوان تایید کرد که  فردی را که دارای تب و سرفه هست مبتلا به این ویروس است . نتیجه قطعی بعد از ازمایش ویروس شناسی و تایید علائم بالینی و تماس مستقیم فرد حاصل میشود .

ناگفته نماند طبق آخرین امار کمیسیون بهداشت ملی چین 304 نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان باخته و افراد مبتلا به 19554نفر افزایش یافته است .

 

بستری شدن یک بیمار مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در ایران

 

برای اطلاعات بیشتر درباره ویروس کرونا روی لینک زیر کلیک کنید

چین منشا ویروس کرونا


سیب بلاگ | سایت تفریحی | وبلاگ تفریحی | سایت سرگرمی ویروس ,علائم ,کرونا ,مبتلا ,بستری ,فرودگاه ,ویروس کرونا ,علائم شبیه ,تماس مستقیم ,کارمندان فرودگاه ,بستری کردن ,بیمار مشکوک مبتلا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلزیاب یاسوج مووی کا مشاوره و اجرای ایمنی بازبینی وضعیت معماری بنا گرمایش برودت پارس سه سوته خرید کن تحویل بگیر sonic hero adventure{سونیک قهرمان ماجراجو} کالای صنعتی صفایی کلینیک تخصصی کاشت مو ایران نوین لوازم جانبی موبایل