دستگیری نوجوان هفده ساله به جرم هک 30 هزار حساب بانکی

 

نوجوان 17 ساله ای که به همراه دوستش پولشویی و هک حساب های بانکی را میکردند دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی قم در این باره خبر داد که نوجوان 17 ساله به همراه دوستش به اتهام پول شویی و فیشینگ اطلاعات 30هزار حساب بانکی دستگیر شدند .

سرتیپ عبدالرضا آقاخانی در ادامه افزود :

کارشناسان پلیس فتای  استان قم یک کانال تلگرام با 4092 نفرعضو و همچنین یک گروه تلگرام نیز با پانصد نفر عضو که در زمینه برداشت‌هاي غيرمجاز با فيشينگ در سطح کلان اقدام به پولشویي و خريد ارزهاي ديجيتال مي‌کردند را شناسایی کردند .

فرمانده انتظامی در ادامه گفت : افرادی که در این باند کار میکنند در تلگرام با آی دی های مختلف و شماره های مجازی مختلف فعالیت های مجرمانه در زمینه های پول شویی و اجاره ی کارت های بانکی و غیره انجام میدادند . این افراد نه تنها در استان قم بلکه در پلیس فتای اکثر استان ها پرونده های مجرمانه داشته اند .

بنابر سخنان فرمانده انتظامی استان قم اعضای این باند به صورت سازمان یافته اعضایی را درباند استخدام میکردند  و افرادی که در زمینه های برنامه نویسی ، تهیه کارت اجاره ، تهیه مدارک هویتی و غیره مهارت داشتند جذب کرده و با استفاده از ربات های تبلیغی مختلف از جمله صیغه یاب ، شارژ ارزان ، اینترنت رایگان ، دوست یابی و غیره و ارسال پیامک های تبلیغاتی مطابق با مسائل روز کشور و همچنین با ارسال لینک های مخرب و جعلی ، اطلاعات کارت بانکی مردم را به سرقت برده و با طراحی روبات های موجودی بگیر یا از طریق کارت به کارت اقدام به ی و پولشویی میکردند .

فرمانده انتظامی افزود : این افراد با پول کسب شده اقدام به خوشگذرانی و خودرو و انواع سرگرمی های دیگر میکردند  و با هوشیاری پلیس فتای استان قم و تلاش شبانه روزی آنها سردسته اصلی این باند که نوجوانی هفده ساله بود در یکی از شهرهای جنوبی دستگیر شد . تا به حال مبلغ 3 میلیارد تومان از این متهمان توقیف شده است و بنا بر پیش بینی ما تا 10 میلیارد نیر ادامه دارد .

در پایان سرتیپ آقاخانی تاکید کرد : متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مرحله های قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند .

دستگیری نوجوان 17 ساله به جرم هک 30 هزار حساب بانکی

 

برای دیدن جدیدترین حوادث و رویداد ها بر روی لینک زیر کلیک کنید

حوادث و رویدادها


سیب بلاگ | سایت تفریحی | وبلاگ تفریحی | سایت سرگرمی بانکی ,استان ,ساله ,کارت ,نوجوان ,فرمانده ,فرمانده انتظامی ,هفده ساله ,حساب بانکی ,نوجوان هفده ,پلیس فتای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرو هند تی وی بهترین سایت جزئیات زلزله امروز - زمین لرزه معرفی برندهای معروف ایرانی / مقالات / گردشگری پوست خوب دانلود سرا هر چی بخوای هست طلیعه آزادی teran007